ENG / ESP
Ariel Di Lisio x Brands&People
Once in a while at camp.us, we host creative nights where designers, architects, artists and creatives speak about their craft. On this occasion, at TypeMakers, we were joined by Ariel Di Lisio, an Argentinian creative director and typographer. His studio TwentyFive™, works with a tactical blend of branding and typography, developing concepts that are contemporary and ambitious.
Here’s a round-up of the talk at Camp.us and some words from Di Lisio, revealing the studio's high points and his devotion to typography. Get a sense of his brand vision from the video recap of the conference, and the following words from an interview conducted at Gráffica in 2018.
About TwentyFive ™, and their unique blend of working
TwentyFive ™ is a studio with the premise of a constant search to generate new languages. One of the main attributes is precisely that search for quality in the work they do. Maintaining freshness at each stage of the design process of each new project is an essential part of their search, and achieving an analysis of what they are doing for each project.
As Ariel Di Lisio said in the interview, avant chic, sexy, controlled chaos, complex simplicity, and curiosity are some of the labels that define TwentyFive ™
ENG / ESP
Ariel Di Lisio x Brands&People
En ocasiones, en camp.us, organizamos noches creativas en las que diseñadores, arquitectos, artistas y creativos hablan sobre su trabajo. En esta ocasión, en TypeMakers, nos acompañó Ariel Di Lisio, director creativo y tipógrafo argentino. Su estudio TwentyFive™ trabaja con una combinación de branding y tipografía, desarrollando conceptos que son contemporáneos y ambiciosos.
Te compartimos un resumen de la conferencia y algunas palabras de Di Lisio, que revelan los puntos altos del estudio y su devoción por la tipografía. Conoce su visión de marca viendo el video de la conferencia y las siguientes palabras de una entrevista realizada por Gráffica.
Sobre TwentyFive ™, y su manera única de trabajar
TwentyFive ™ es un estudio con la premisa de una búsqueda constante para generar nuevos lenguajes. Uno de los principales atributos es precisamente esa búsqueda de la calidad en el trabajo que realizan. Mantener la frescura en cada etapa del proceso de diseño de cada nuevo proyecto es parte esencial de su búsqueda, y lograr una investigación de lo que están haciendo es parte del análisis que hacen para cada proyecto.
Como dijo Ariel Di Laso en las entrevista Avant chic, sexy, caos controlado, simplicidad compleja y curiosidad son algunas de las etiquetas que definen a TwentyFive™.
Ariel Di Lisio