ENG / ESP
Life x Brands&People
How has your brand transformed throughout the new normal? There are infinite collaboration platforms for remote teams out there offering to help organize daily tasks and goals. All these seem to have forgotten about an essential drive factor that all leaders are looking for. This is why Bolsa Rosa commissioned Brands&People once again to give life to their latest flexible resource management and collaborative work culture platform. Introducing LIFE, Beyond Work.
Today, companies are looking for efficient, productive, inspired, and connected team players to have on their side. LIFE provides unique tools that hold teams together while having to be apart. The Initial Personal Life Story, SWOT Analysis, Connections Tool, and Progress Dashboard are a few of the many focus tools that create the space and time to define collaborators personal purpose and align it to the one of the company.
Reconstructing the way we work will also transform the way we live, and LIFE is one of those doors that institutions should promptly open up to begin changing the way we work, providing each collaborator what they deserve on and off the clock and allowing organizations to perform beyond expectations.
Talk to us about transforming your brand.
ENG / ESP
Life x Brands&People
¿Cómo se ha transformado tu marca a lo largo de la nueva normalidad? Hoy en día, trabajar desde casa se ha convertido en algo común, y existen infinitas plataformas de colaboración para los equipos remotos que ofrecen ayudar a organizar las tareas y objetivos de los colaboradores. Todas estas plataformas parecen haberse olvidado de un factor esencial que cada líder busca, la receta perfecta que mantiene la productividad de equipos alta y los costos bajos. El factor de la motivación.
Bolsa Rosa comisiona a Brands&People una vez más la tarea de dar vida a su última plataforma de gestión de recursos y cultura de trabajo colaborativo y flexible. Esto es LIFE, Beyond Work.
LIFE proporciona herramientas únicas que mantienen unidos a los equipos mientras tienen que mantenerse separados. La historia de vida personal, el análisis FODA, la herramienta de vínculos y el tablero de gestión son algunas de las muchas herramientas de enfoque que crean el espacio y el tiempo para definir el propósito personal del colaborador y alinearlo con el de la empresa.
Habla con nosotros sobre cómo transformar su marca.
ENG / ESP
LIFE x Brands&People
2020
Gerardo. Vero. Mel. Ale. Gretel. Paulina. Héctor.
A brand vision
by Emmanuel Moreau and Gerardo Ortiz
co-founders at B&P
Co-create
Collaborate
Connect
B&P
ENG / ESP
LIFE x Brands&People
2020
Gerardo. Vero. Mel. Ale. Gretel. Paulina. Héctor.
A brand vision
by Emmanuel Moreau and Gerardo Ortiz
co-founders at B&P
Co-create
Collaborate
Connect
B&P