ENG / ESP
World Mode x Brands&People
In collaboration with Innovasport we created an advertising campaign to promote the 2018 FIFA World Cup. We make a creative concept where we all put ourselves in World Cup mode (Modo Mundial), always putting the brand persona and brand values at the forefront. The main characters of this campaign were boys and girls in order to capture the public's attention in a more genuine and original way.
World Cup Tongue Twister
World Cup Mode is a campaign that consists of the launch of videos and various content creation for the brand's media. Everything revolves around a concept that we named “World Cup Tongue Twister” where we challenge little ones to say the names of international players from different countries. This caused tenderness for his efforts that was later linked with the invitation to see the World Cup, although they did not know how to say the names of the professional players.
This communication strategy for the brand was original and captured the public's attention. We all love these seasons, since football promotes positive actions and generates empathy between players and spectators. But more than anything, it causes joy because it serves as a bond between us Mexicans. Enjoy this campaign as much as we do and get in World Cup Mode.
ENG / ESP
Modo Mundial x Brands&People
En colaboración con Innovasport hicimos una campaña publicitaria para promover la Copa Mundial de la FIFA 2018. Creamos un concepto creativo en donde todos nos pusimos en modo mundial, poniendo al frente siempre el brand persona de la marca y sus valores. Esta campaña la han protagonizado niños y niñas para así poder captar la atención del público de una manera más genuina y original.
Trabalenguas Mundialista
Modo mundial es una campaña que consiste en el lanzamiento de videos y diversa creación de contenido para los medios de la marca. Todo gira alrededor de un concepto que le pusimos como nombre "Trabalenguas Mundialista" en donde retamos a los pequeños a decir los nombres de jugadores internacionales de diferentes países. Esto ocasionó ternura por sus esfuerzos que más tarde se ató con la invitación de ver el mundial, aunque no se supiera bien como decir estos nombres de los jugadores profesionales.
Esta estrategia de comunicación para la marca fue original y capto la atención del público. A todos nos encantan estas temporadas, ya que el futbol promueve acciones positivas y genera empatía entre los jugadores y espectadores. Pero más que nada causa alegría porque sirve como un lazo de unión entre nosotros los mexicanos. Disfruta igual que nosotros esta campaña y ponte en modo mundial.
Trabalenguas Mundialista - Alemania
Trabalenguas Mundialista - Corea
Trabalenguas Mundialista- Suecia