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Mary Kay


Enero Rosa

Mary Kay x Brands&People

Mary Kay cosmetics has always helped enrich women's lives, giving always each customer a truly personal experience around beauty and, most importantly, making her feel important. Brands&People teamed up with the brand, creating "Enero Rosa" an advertising campaign to welcome the new year and encourage woman to have a fresh start so they can make their dreams come true.

Una Bolsa que Cambiará tu Futuro

We invited Lola Vazquez, creative director and founder of Loly in the Sky to collaborate with Mary Kay, as a special guest for the campaign. With her team we created an exclusive handbag along with a starter kit of Mary Kay productos representing the values and core of the brands, encouraging women to have a new and powerful start this year. For the handbag Vazquez chose the color pink to represent the femininity and empathy we have as women in contrast to black, which represents the desire to move on, a push. This is a recurring element in Lorena's designs, as it represents never giving up and building the future as every woman wants it.

This one goes to that woman who's loaded with magic and is going to make all the things that she dreams of, happen. We had a great experience working and collaborating with all this wonderful people.

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Mary Kay


Enero Rosa

Mary Kay x Brands&People

Mary Kay siempre ha ayudado a enriquecer la vida de las mujeres, brindando siempre a cada cliente una experiencia verdaderamente personal en torno a la belleza y lo que es mas importante, haciéndola sentir importante. Brands&People se asoció con la marca, creando “Enero Rosa”, una campaña publicitaria para dar la bienvenida al nuevo año y alentar a las mujeres a tener un nuevo comienzo para que puedan hacer realidad sus sueños.

Una Bolsa que Cambiará tu Futuro

Invitamos a Lola Vázquez, directora creativa y fundadora de Loly in the Sky a colaborar con Mary Kay, como invitada especial de la campaña. Con su equipo, creamos un bolso exclusivo junto con un kit de inicio de productos Mary Kay que representan los valores y el núcleo de las marcas, alentando a las mujeres a tener un comienzo nuevo. Para el bolso, Vázquez eligió el color rosa para representar la feminidad y la empatía que tenemos como mujeres en contraste con el negro, que representa el deseo de seguir adelante, un empujón. Este es un elemento recurrente en los diseños de Lorena, ya que representa no rendirse nunca y construir el futuro como toda mujer lo desea.

Esta va para esas mujeres que están cargadas de magia y van a hacer realidad todas las cosas que sueñan. Tuvimos una gran experiencia trabajando y siendo parte de este proyecto.

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Mary Kay Lorena Vazquez interview

Enero Rosa — Entrevista Lorena Vazquez

Mary Kay pink January make up kit unboxing

Enero Rosa — Unboxing

Mary Kay pink january bag ad

Enero Rosa — Mecánica

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People

Mary Kay Enero Rosa x Brands&People

Vero. Fani. Diego. Silvia. Barbara F. Roció.
Gretel. Mariana. Gabo. Rob. Adri. Ingrid

A brand vision
by Emmanuel Moreau and Gerardo Ortiz
co-founders at B&P

Co-create
Collaborate
Connect
B&P

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Mary Kay Enero Rosa x Brands&People

Vero. Fani. Diego. Silvia. Barbara F. Roció.
Gretel. Mariana. Gabo. Rob. Adri. Ingrid

A brand vision
by Emmanuel Moreau and Gerardo Ortiz
co-founders at B&P

Co-create
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